Berlingske Business

Coop siger helt farvel til trykte tilbudsaviser

Coop Peter Høgsted - 201608261
Coops administrerende direktør, Peter Høgsted, vil udfase brugen af trykte tilbudsaviser. Free/Coop

Det bliver slut med at bladre i trykte tilbudsaviser fra Coops supermarkedskæder inden for de næste år.

København. Coop vil sige helt farvel til den trykte tilbudsavis inden for de næste år. Det sker som led i en ny strategi, oplyser Coop i en pressemeddelelse.

»Der er tale om at udvikle organisationen, så vi bedre kan leve op til forbrugernes krav i fremtiden,« siger Peter Høgsted, administrerende direktør i Coop i en pressemeddelelse.

»Vi tror, at de vil have mindre papir, men mere smarte løsninger til kommunikation, betaling med videre via deres smartphones. Med den nye organisation gør vi Coop klar til fremtiden,« siger han.

Høgsted

Coop vil arbejde hen mod mere målrettet, digital kommunikation mod den enkelte forbruger, men har endnu ikke sat en fast dato for, hvornår den sidste trykte tilbudsavis rammer postkasserne.

Coop har supermarkedskæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli' Brugsen, Fakta og Irma.

I forbindelse med strategien er der samtidig lagt op til, at Kvickly, SuperBrugsen og Dagli?Brugsen skal arbejde tættere sammen.

Irma Mad Coop

 

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen