Berlingske Business
For abonnenter

Coop, Arla og Nykredit skaber ny tænketank: Andels­bevægelsen skal have nyt liv

25BUSPix-Arla-160045-360.jpg
Kendte virksomheder som Arla, Nykredit og Coop er alle stiftet på andelstanken, og de styrer nu efter større indflydelse. Foto: Henning Bagger

Vi har glemt værdien af demokratisk ejede virksom­heder og det, de betyder for Danmark, siger en række for­skellige virksomheder, der vil gøre tan­ken attraktiv for unge. Senere kan det ud­vikle sig til en helt ny erhvervs­organi­sation, siger Coops formand.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen