Berlingske Business

Campingbranchen regner med at sejre i krisen

Inden årets to store campingmesser, den kommende weekend i Bella Centret og den sidste weekend i februar i Herning, spår Camping Branchens formand rekordstor deltagelse og medvind i krisetiden.

Inden årets to store campingmesser, den kommende weekend i Bella Centret og den sidste weekend i februar i Herning, spår Camping Branchens formand rekordstor deltagelse og medvind i krisetiden.

Det skriver JyskeVestkysten i dag.

- Jeg er overbevist om, at danskerne fortsat vil campere. Det er nu en gang vores foretrukne ferieform, og vi har mærket en rigtig positiv stemning i løbet af efteråret og vinteren ude hos forhandlerne?, siger Camping Branchens formand, Peter Outzen til avisen.

De sidste ti år er antallet af indregistrerede campingvogne herhjemme steget med ikke mindre end 30 pct., så der i dag er ikke mindre end 140.000 danske familier, der har campingvogn

- Camping er fortsat den billigste ferieform, og den byder jo netop på den frihed og individualisme, som moderne mennesker kræver, forklarer formanden. . Der ventes over 100.000 besøgende ved de to messer.

- mja

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen