Berlingske Business

Business Update: Cool at producere tøj i Danmark igen og mød medieklassens frække dreng

aaa
Foto:

Godmorgen

Made in Denmark er på vej tilbage. Tendensen breder sig i den danske modebranche, hvor flere firmaer vælger at flytte dele af produktionen tilbage til Danmark. Det giver både deres brand og hvert enkelt stykke tøj merværdi, lyder det fra det danske tøjmærke Hansen Garments.

Mandag tørner Bagmandspolitiet atter sammen i retten med de tidligere topfolk i Parken, Flemming Østergaard og Jørgen Glistrup, i sagen om kursmanipulation. Østre Landsret skal tage stilling til dommen fra Københavns Byret, hvor de to erhvervsfolk blev idømt fængselsstraffe for kursmanipulation med Parken-aktier.

Flemming østergaard

Vice Denmark har på rekordtid etableret sig som den nye frække dreng i medieklassen. Men kommercielt viser man også tænder.

Tre heste fra samme lille stutteri nær Roskilde deltager i OL i dressur. Det er usædvanligt at finde tre heste fra samme danske stald, for hesteavl i Danmark er ikke en god forretning.

Dagen byder på halvårsregnskab fra Tivoli.

forlystelse

Med ønsket om en god dag

Jesper Woldenhof

Jourhavende, Business.dk

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen