Berlingske Business

Brøndbys hovedsponsor stopper ved årsskiftet

bif
Fra årsskiftet vil der i stedet stå Arbejdernes Landsbank på Brøndby IFs trøjer. Foto:

Brøndby IFs hovedsponsor, Bet25, stopper ved årsskiftet, mens Arbejdernes Landsbanks hovedsponsorat fremrykkes.

Brøndby IF har torsdag indgået en aftale med Bet25 og Arbejdernes Landsbank, der indebærer, at Bet25 stopper som hovedsponsor for Brøndby IF per 31. december 2016.

Det oplyser Brøndby IF i en selskabsmeddelelse.

Billede

Bet25 fortsætter i stedet som eksklusiv betting partner for Brøndby IF frem til 30. juni 2017.

Samtidig fremrykkes Arbejdernes Landsbank hovedsponsorat for Brøndby IF, så det træder i kraft 1. januar 2017.

Billede1

Hovedsponsoraftalen med Arbejdernes Landsbank løber fortsat i fire år frem til den 31. december 2020.

Det er aftalt mellem partnerne, at de økonomiske elementer i aftalerne ikke bliver offentliggjort, fremgår det af meddelelsen.

Billede

Aftalerne påvirker ikke Brøndby IF's forventninger til årets resultat i 2016, og aftalerne forventes samlet set ikke at påvirke indtjeningen i 2017 nævneværdigt.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen