Berlingske Business

Yassir Ghiyati

22BBMYASSIR-GHIYATI-LEDEL#5.jpg

Ledelse

Salgsleder med ingeniørballast

Yassir var ikke det sikre valg til en salgsfunktion, men hans resultater har vist, at han uden tvivl var det rigtige valg,« siger Peter Vang Christensen, vice president i firmaet Haldor Topsøe, om Yassir Ghiyati.

I de to år, han har ledet først et og siden tre salgsteams på det vigtige forretningsområde kemikalier, har han spillet en central rolle i, at projektsalget i 2016 slog alle rekorder med en stigning på 20 procent fra året før. Det er lykkedes ved blandt andet at implementere et nyt salgskoncept og integrere tre salgsafdelinger i en. Yassir Ghiyati begyndte i Haldor Topsøe for ti år siden som procesingeniør og har hastigt fået større kommercielt og ledelsesmæssigt ansvar.

»Jeg nyder rigtigt meget at være i denne position, hvor jeg skaber resultater gennem mine dygtige medarbejdere. Jeg vil gerne holde fast i det tekniske element, da det er i grænsefladen mellem det tekniske, kommercielle og ledelsesmæssige, jeg kan gøre den største forskel for Haldor Topsøe,« siger Yassir Ghiyati, der bakkes op af sin nærmeste leder.

»Med et enormt drive, gode evner til at forstå og kommunikere med mennesker samt en solid teknisk ballast formår Yassir at motivere sine medarbejdere, så de yder deres bedste,« siger Peter Vang Christensen.

Yassir Ghiyati 34 år, general manager, technology sales, Haldor Topsøe

2007: M.Sc. kemisk og biokemisk proces­- tek­nologi, DTU

2007: Process engineer, Haldor Topsøe

2009: Hydrotreating licensing manager, Haldor Topsøe Middle East

2014: Key account manager, Haldor Topsøe

2015-: General manager, technology sales, Haldor Topsøe

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen