Berlingske Business

TDC's pressechef siger op

TDC outsourcer hver 800 ansatte i Danmark Topchef åbner for et
Foto:

TDC skal på udkig efter en ny pressechef, da Ib Konrad Jensen har valgt at stoppe for at søge nye udfordringer. Der er endnu ikke en afløser på plads.

TDC skal på udkig efter en ny pressechef, da Ib Konrad Jensen har valgt at stoppe for at søge nye udfordringer. Der er endnu ikke en afløser på plads.

Det skriver Mediawatch.

- Efter 11 år i koncernen forlader jeg TDC. Det er helt igennem mit eget initiativ og skyldes et ønske om at skifte spor og prøve noget nyt, siger Ib Konrad Jensen til branchemediet.

tdc

Han oplyser, at han fortsætter i en overgangsperiode, men forventer at fratræde endeligt engang i starten af 2016.

Ib Konrad Jensen har været i TDC siden 2004. Fra 2009 til 2013 var han kommunikationschef i Yousee, inden han i 2013 blev pressechef for hele TDC-koncernen.

18BUSMedie-Vestager-gaar-i-.jpg

Han har endnu ikke fundet nyt job på hånden.

- Jeg har ikke et nyt job på hånden, og det er helt bevidst. Jeg har brug for en pause efter at have delt seng med min mobiltelefon siden den 1. august 2004, siger han til Mediawatch.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen