Berlingske Business

Sasa Kovacevic

04BBMSASA-KOVACEVIC--SALG-1.jpg
Talent 2016 Sasa Kovacevic - salg

En energisk damptromle

Ideerne kommer hurtigt til Sasa Kovacevic. Han har altid gerne villet lære nyt og blive den bedste til det, han gør. Og det har indtil videre ført ham langt.

»Sasa Kovacevic sætter alt til side for arbejdet og brænder 100 procent for det, han laver. Han arbejder i døgndrift og er enormt nyskabende. Som hans egen chef engang udtalte: Sasa, han kan køre enhver over som en damptromle med sit tempo,« lyder det fra salgschef i s360 Jacob Mohr Hansen.

Sasa Kovacevic begyndte i gymnasiet med at udvikle en rejsesøgemaskine sammen med en kammerat, og siden da har ideerne ført til flere succesfulde virksomheder.

I dag beskæftiger Sasa Kovacevic sig i primært med søgemaskineoptimering (SEO) og pay per click (PPC), men har også fokus på alt andet inden for digital markedsføring. Blandt andet hjælper han virksomheder som Stenaline og Profil Optik.

»Jeg har arbejdet med salg inden for næsten alle de ting, jeg har beskæftiget mig med. Det er ikke noget, jeg er uddannet til, men jeg har altid været god til at tale med mennesker. For mig handler det meget om at finde ud af, hvordan man kan gøre klientens liv lettere,« siger Sasa Kovacevic.

Sasa Kovacevic

27 år, Head of PPC hos Obsidian Digital

2013: Stifter og konsulent, 37 oktober

2013: stifter og adm. direktør, Alor.dk

2013: Stifter og partner, 20stepguide ApS

2013: Online marketing ansvarlig, Hungry.dk

2015: Cand.it. – IT, kommunikation og organisation, Aarhus Universitet

2015: E-commerce specialist, s360.dk

2015: Head of SEO, s360.dk

2016-: Stifter og head of PPC, Obsidian Digital

2016: Digital marketing strategy, Harvard University

s360.dk er min tidligere arbejdsplads. I dag er jeg Head of PPC hos Obsidian Digital.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen