Berlingske Business

Peter Hecht

Peter

Rejseleder med strategisk overblik

Egentlig havde Peter Hecht regnet med, at han skulle være bygningsingeniør, men en sommer på guideskole i Spanien og fire efterfølgende år i udlandet som rejseleder og destinationschef fik ham til at skifte planer.

»Jeg fandt ud af, at jeg var god til at kommunikere og samarbejde med mange forskellige typer af mennesker. Derudover sad jeg med ansvaret for personale og økonomi, og det betød, at jeg samtidig fik interesse for at drive og udvikle forretning,« fortæller Peter Hecht.

I stedet for at gå ingeniørvejen valgte Peter Hecht at læse organisationskommunikation, der siden blev fulgt op af to kandidatgrader i international marketing og management. Og det valg har han ikke har fortrudt.

I dag sidder han i en stilling som marketing manager og nordisk leder i virksomheden CSC. Og ifølge kommunikations- og marketingdirektør Catherine Ehrnford, CSC, har Peter Hecht på kort tid formået at skabe enestående resultater.

»Peter har en evne til at skabe resultater gennem sit konstante fokus på teamwork og performance. Hans fortid som rejseleder gør, at han er dygtig til menneskelige relationer, kommunikerer klart, og samtidig har han det strategiske overblik, som gør ham til noget helt særligt,« siger Catherine Erhnford.

Peter Hecht

32 år, marketing manager, CSC

2004: Rejseleder, Apollo

2013: Junior manager, Global Business Service

2014: M.Sc. EBA international marketing & management, CBS og CEMS

2014: Employer branding communications manager, CSC

2015-: Marketing manager, CSC

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen