Berlingske Business
17:07Genmab blev den store taber i dag igen

Nathalie Camilla Larsen

22BBMNATHALIE-CAMILLA-LARSE.jpg

Kommunikation og public affairs

En chef, der vil have fingrene nede i opgaverne

Det har taget Nathalie Camilla Larsen tre år at blive digital chef – en bedrift, som tog hendes tidligere chef Benjamin Rud Elberth tre gange så lang tid.

»Selvfølgelig er hun blevet digital chef i LEAD, og hun kommer til at sætte scenen for sociale medier de næste mange år frem. Hun forstår at bruge sin akademiske baggrund til at skabe forretningsværdi, og det er ikke noget, man bare lige gør. Hun ved, hvordan sociale medier kan bruges til at flytte lovgivning, men forstår samtidig den magt, som kreativitet og sjove kampagner kan have,« siger han.

Nathalie Camilla Larsens evne til at omsætte retorisk ballast til klare budskaber, som rammer og bevæger brugerne på sociale medier, er en spidskompetence, der tidligt har sat hende i nogle tunge rådgivningssituationer.

»Nogle gange har jeg følt mig meget uerfaren, mens jeg i andre situationer har følt mig som den bedste i lokalet,« siger hun.

Det rygende tempo, som de sociale medier udvikler sig i, passer godt til Nathalie Camilla Larsen.

»Jeg har brug for, at der er gang i den. Jeg er tæt på vores kunder. Og selv om jeg er forholdsvis højt oppe i hierarkiet, kan jeg godt lide at have fingrene nede i sovsen, for det er vigtigt for mig at kunne stå på mål for det, vi leverer.«

Nathalie Camilla Larsen 29 år, digital chef, LEAD Agency

 

2015: Cand.mag. i retorik, KU

2011: Kommunikationsjunior, Dansk Journalistforbund

2013: Partner, wh_oddjob

2014: Rådgiver i sociale medier, Geelmuyden Kiese

2016-: Digitial chef, LEAD Agency

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Efter et meget langt opsving på aktiemarkederne kan man næppe forvente, at den høje indtjening i de børsnoterede selskaber bliver ved med at fortsætte. Priserne på aktier er nu så høje, at de er på ni...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen