Berlingske Business

Mette Hybschmann

ny

Målrettet HR-talent

Tre gange i træk er McDonald’s blevet kåret som Danmarks bedste arbejdsplads. Et arbejde, der er drevet af HR-afdelingen og i særdeleshed McDonald’s HR-ansvarlige Mette Hybschmann. Medarbejderudviklingsprogrammer og relevante HR-initiativer har resulteret i en samlet stigning i medarbejdertilfredsheden på 17 procent.

»Vi sikrer medarbejdernes personlige udvikling gennem specialiserede udviklings- og uddannelsesforløb. Det giver glade og motiverede medarbejdere – og det kan direkte aflæses på resultaterne. Jo mere vi investerer i og udvikler vores medarbejdere, jo bedre service giver de vores gæster. Det er meget motiverende at se på salgstallene, at gæsterne anerkender dette. 2015 var f.eks. vores bedste salgsår nogensinde,« forklarer Mette Hybschmann.

Gennem tæt samarbejde med uddannelsesinstitutioner har hun sikret, at de interne lederuddannelser, som medarbejderne i McDonald’s kan tage sideløbende med arbejdet, er akkrediteret op til bachelor­niveau. Ovenstående er bedrifter, der imponerer Kim Trier Meyer, direktør for drift og Franchise i McDonald’s.

»Mette er meget visionær og motiverer hele organisationen ved altid at sætte barren højt. Det er imponerende, at hun i en så ung alder lever op til det store ansvar, der er lagt på hende,« siger han.

Mette Hybschmann

32 år, head of HR, McDonald’s Denmark

2003-2007: Drift og service, Irma

2008: Kommunikation, Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

2007-: HR Consultant/HR manager/head of HR, McDonald’s Danmark

2012: HD i organisation og ledelse, CBS

2014: Personal leadership development programme, Create-I London

2016-: Master i ledelse og innovation, CBS

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen