Berlingske Business

Martin Graeser

04BBMBBM-152115.jpg
Talent 2016 Martin Graser

En ordentlig reklamemand

Da jeg startede i branchen, gik det hurtigt op for mig, at det kunne gøres meget bedre, mere effektivt og kundevenligt,« forklarer Martin Graeser, der i 2014 grundlagde Kvantum Copenhagen.

»Det er egentlig meget banalt. Vi tilbyder 100 procent gennemskuelighed. Kunden kan til hver en tid se, hvad pengene går til, og får samtidig indsigter til at tænke strategi. Vi tror meget på datadrevne argumenter.«

Den strømlinede, IT-baserede forretningsmodel er imidlertid afhængig af den menneskelige faktor.

»Vores koncept kræver voksne mennesker, der forstår sig på livet og kunderne. Vores gennemsnitsalder er over 35, og vi arbejder konstant på et fælles sprog, hvor det er legitimt at stille spørgsmål, når ting ikke giver mening. Det er jo på den måde, du får det bedste ud af mennesker.«

Denne karakterfasthed bliver også fremhævet af bestyrelsesformand for Kvantum Lars Matjeka:

»Han er meget værdibaseret, og han ønsker kultur og etik i sin forretning. Der var en kunde, der konsekvent ikke opførte sig ordentligt, og det ville Martin ikke udsætte medarbejderne for. Selv om det var en vigtig kunde, afsluttede han samarbejdet. Han er meget ordentlig.«

Martin Graeser

35 år, CEO, Kvantum Copenhagen

2007: Cand.mag. i medievidenskab, SDU

2008: Dialogkonsulent, Responsive

2009: Account manager, Gorm Larsen & Zornig

2012: Digital dialogchef, Republica

2013: Managing director, ­Contentcube

2014-: CEO & founding partner, ­Kvantum Copenhagen

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen