Berlingske Business

Mads Jensen

04BBMMADS-JENSEN-SALG-14353.jpg
Mads Jensen salg Talent 2016

Søstrene Grenes social media-strateg

Mads Jensen har i de seneste tre år stået i spidsen for søstrenes Grenes marketingstrategi, og det har han gjort med så stor succes, at kæden i dag har mere end en halv million følgere på Facebook.

»Mads er en virkelig dygtig marketingchef. Han gør meget ud af at skabe et æstetisk og feminint univers til kunderne, som især er kvinder. Det er ham, der lægger strategien, og sammen med et stærkt team af ansatte sørger han for at kommunikere denne her søsterånd ud på en måde, så Søstrene Grene i dag er et af de mest succesfulde brands på de sociale medier,« siger konsulent og samarbejdspartner Mikkel Schmidt fra Help PR.

Da Mads Jensen blev rekrutteret til stillingen som CCO, var der tre ansatte i afdelingen. I dag er der 11 ansatte, der alle er udvalgt med Mads Jensens sans for at spotte unge talenter.

»Jeg synes, det er rigtigt spændende at være med til at udvikle mennesker. Vi har en stærk afdeling, hvor vi gør tingene på vores egen måde, og så har vi det sjovt sammen i processen. En af mine styrker er nok min forretningsforståelse. Den hjælper mig til at få mest muligt ud af vores marketingbudget og sikrer, at alle vores aktiviteter skaber synergi og er koblet til overordnede mål,« siger Mads Jensen.

Mads Jensen

33 år, CCO – head of marketing, communication & PR, Søstrene Grene

2008: Cand.ling.merc. corporate communication, Handelshøjskolen i Aarhus

2008: Marketing coordinator, Legoland

2009: Marketing coordinator, Bestseller, Jack & Jones

2011: Country marketing responsible, Bestseller, Jack & Jones

2012: Retail marketing manager, Bestseller, Jack & Jones

2013: Country manager, Adservice

2013: International marketing manager, Søstrene Grene

2015-: CCO – head of marketing, communication & PR, Søstrene Grene

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen