Berlingske Business

Lars Menné Boesen

22BBMLARS-MENN--BOESEN-INNO.jpg
Lars Menné Boesen - Talent 2017 innovation og udvikling

Innovation og udvikling

Han udfordrer status quo

Som head of strategy and business development i bagerikoncernen Lantmännen Unibake sidder 28-årige Lars Menné Boesen med, hvor beslutningerne bliver truffet. Han refererer til den administrerende direktør og står bag virksomhedens 2020-strategier for Danmark og Tyskland.

»Jeg trives med strategiske og forretningskritiske problemstillinger. Det at transformere og sætte mine aftryk på virksomheden er sjovt, lærerigt og motiverende,« siger Lars Menné Boesen

Han har blandt andet taget beslutningen om at konsolidere et bageri i Jylland – virksomhedens største danske investering i otte år.

Lars Menné Boesens lederskab karakteriseres ved hans konstruktive og involverende facon. I hverdagen formår han at balancere mellem ledelsesrummet og resten af organisationen uden arrogance, siger CEO i Lantmännen Unibake, Allan Christiansen. Han beskriver Lars Menné Boesen som et talent, der »tør lidt mere, får lidt bedre ideer og har lidt flere ambitioner«.

»Særligt værdsætter jeg, at Lars konstant udfordrer mig på det bestående og på tempo samtidig med, at han er nysgerrig – det lærer vi begge af i det daglige. Kombinationen af ambitioner og mod baseret på indsigt og involvering gør, at han drager de rigtige konklusioner.«

Lars Menné Boesen 28 år, head of strategy and business development, Lantmännen Unibake

2014: M.Sc. applied economics and finance, CBS

2014: Executive assistant to CEO and strategy consultant, Lantmännen Unibake

2016-: Head of strategy and business development, Lantmännen Unibake

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen