Berlingske Business

Kirsten Aaskov Mikkelsen: Den diskrete toprevisor

01BBMKirsten-Aaskov-Mikkels.jpg
Kirsten Aaskov Mikkelsen

Kirsten Aaskov Mikkelsen, partner, Deloitte

Kvindelige partnere – for slet ikke at tale om kapitalejere – er stadig i klart mindretal i de danske revisionshuse. Og de få, der har nået toppen, er stort set ukendte, måske fordi diskretion er en dyd i faget.

Kirsten Aaskov Mikkelsen, kapitalejer i Danmarks største revisionshus, Deloitte, er en af de diskrete, men når det gælder hendes kommercielle ansvar, overgår hun flere administrerende direktører med længder.

Kirsten Aaskov Mikkelsen har 25 års erfaring, og hun har betjent mange store danske virksomheder, herunder også børsnoterede.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen