Berlingske Business

Kasper Ebsen

22BBMKASPER-EBSEN-SALG-10#2.jpg

Salg og marketing

Omsætter data til beslutninger

Kasper Ebsen har været digital fra starten. Allerede på efterskolen lavede han hjemmesider sammen med sine venner. Ved siden af sine studier i Aarhus opbyggede han en webshop. Og bagefter stiftede han lige en fintech-virksomhed ved siden af sit marketingjob.

Med denne ballast har det været helt naturligt for Kasper Ebsen at ville hjælpe andre virksomheder med det digitale. Det gør han som digital direktør i bureauet No Zebra. Kunderne er især virksomheder, som er klar til at omfavne det digitale, men som ikke selv har ekspertisen, så som Fri Bikeshop og KVIK.

»Kasper er blevet partner relativt hurtigt, fordi han har stærkt talent for at møde kunderne, hvor de er, og udvikle deres forretning i en digital retning,« siger Jesper Holm Joensen, der er CEO i No Zebra.

Kasper Ebsen har for eksempel hjulpet en dansk produktionsvirksomhed med at afgøre, om det var bedst at gå ind på det tyske marked eller på et i Skandinavien. Det kunne han gøre blandt andet på baggrund af omfattende data for googlesøgninger i de pågældende lande.

»Det fantastiske ved mit arbejde er, at jeg kan hjælpe andre virksomheder ved at omsætte data til beslutninger og på den måde skabe noget, der er målbart,« siger han.

Kasper Ebsen 30 år, partner og digital direktør, No Zebra

 

2010: Medstifter og CEO, Partyin.dk

2014: Online marketing manager, No Zebra

2014: Bachelor i corporate communications & english, Aarhus BSS

2014-: Medstifter og CEO, ExchangeMyCoins.com

2014: Chief digital officer, No Zebra

2017-: Partner og digital direktør, No Zebra

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen