Berlingske Business

Jens Grønlund Nielsen

Jensg
Jens Grønlund Nielsen, Talent 2016.

Vender bøtten i hårdt telemarked

Det er svært at finde en branche mere konkurrencepræget end telebranchen, hvilket kun gør Jens Grønlund Nielsens resultater med Telmore mere iøjnefaldende. I de seneste tre år har han været dybt involveret i processen med at vende Telmores udvikling efter fem år med kontinuerligt fald i kundebasen. Først som kommerciel chef og siden som CEO med ansvar for over 200 medarbejdere. I 2015 kunne Telmore igen fremvise stigning i antallet af kunder.

»Da Jens blev CEO for Telmore, var afdelingen ganske lille. Siden har vi samlet en masse funktioner og medarbejdere under hans ansvar. At vende bøtten og få Telmore til at vokse sideløbende med, at han har opbygget en hel ny organisation, er ekstremt stærkt,« siger Michael Moyell, head of online brands hos TDC.

Hovedpersonen selv er fast i troen på Telmores strategi om at kombinere mobilabonnementer med underholdning og er klar til at tage handsken op mod nye spillere på markedet.

»Vi er vant til at se konkurrenter komme og gå, og når andre mobilbrands tilbyder underholdning, hilser vi det velkommen, da det kan være med til at åbne markedet. Men det er klart, at vi har ambitionen om at have det stærkeste underholdningstilbud,« siger Jens Grønlund Nielsen.

Jens Grønlund Nielsen

32 år, CEO, Telmore

2004: Salgskonsulent og -leder, Berlingske Bladsalg/Marketing

2009: Telemarketingchef/abonnementschef, Berlingske Privatkundesalg

2011: Head of sales, Berlingske Media

2012: Cand.merc. i strategi og organisation, SDU

2013: Kommerciel chef, Telmore

2015-: CEO, Telmore

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen