Berlingske Business

Jeanette Aaen: Luksuskvinden

13BBMJeanette-Aaen-153842.jpg
Jeanette Aaen

Jeanette Aaen, 50 år, CEO, Illum

Tænk, de betaler mig penge for at arbejde med og dyrke modemærker, kunst og kultur og arbejde i et internationalt miljø. Det er mere end arbejde. Det er min hobby. Jeg elsker det.« Sådan sagde Jeanette Aaen til Berlingske, da hun i 2015 var blevet ansat som administrerende direktør i Illum.

Hun har siden omdannet stormagasinet til Københavns ultimative spot for eksklusive brands, og fremtiden vil vise, om det danske marked er stort nok til at sælge så eksklusive og dyre mærkevarer. Jeanette Aaen har tidligere arbejdet i bl.a. Babysam og IC Companys.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen