Berlingske Business

Jayme Hanson

04BBMJAYME-HANSON--SALG-114.jpg
Jayme Hanson, salg, Talent 2016.

Brillant budskabssælger

Amerikanske Jayme Hanson vidste tidligt, at hendes arbejdsliv skulle være i sundhedssektoren. Inden hun kom til Colo­plasts amerikanske datterselskab i Minneapolis, var hun konsulent i The Burchfield Group, der bl.a. rådgiver amerikanske firmaer om sundhedslovgivningen.

Coloplast forekom Jayme Hanson at være attraktiv alene på grund af virksomheden profil og produktportefølje. Hun mener dog, at virksomheden satsede ved at ansætte hende, for hendes meritter var minimale inden for marketing. Men skudsmålet fra Coloplast her fem år senere, hvor hun er rykket til Danmark og avanceret til global head of Coloplast Care, vidner om stor tilfredshed.

Thomas Christian Bruhn, vice president consumer excellence, priser hende for at have sat sig markante spor i virksomhedens »globale strategi og den måde, Coloplast kommunikerer med kunderne på«.

Hun var da også i sine første år på det hold, der modtog en pris for sit dialogprogram for Coloplast Care.

»Jayme har et godt hoved, et stort drive og en vindende personlighed, der forstår at oversætte Coloplasts strategi til hverdag... og hun er i stand til at begejstre alle fra Colo­plasts administrerende direktør til telefonsælgerne,« lyder skudsmålet.

Jayme Hanson

28 år, global head, Coloplast Care

2009: Bachelor business psychology, DePaul University, Chicago

2009: Consulting analyst, The Burchfield Gr.

2011: Produktchef, siden marketingmanager, Coloplast

2014: Senior global direct-to-consumer manager, Coloplast

2014-: Global head, Coloplast Care

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen