Berlingske Business

Fokus på det internationale

da
Jonas Hansen er ansat som global program manager hos medicovirksomheden Coloplast. Han skal arbejde med udvikling af virksomhedens globale marketingprogrammer. Han kommer fra en stilling som seniorkonsulent hos Deloitte.

Jonas Hansen er ansat som global program manager hos medicovirksomheden Coloplast. Han skal arbejde med udvikling af virksomhedens globale marketingprogrammer. Han kommer fra en stilling som seniorkonsulent hos Deloitte.

§Hvilke forventninger har du til dit nye job?

Vi er en forholdsvis ny afdeling, der konstant udvikler sig, så det er virkelig motiverende at være med til at præge Coloplasts øgede fokus på dialog med slutbrugeren.

§Hvilke overvejelser har du gjort dig i forbindelse med dit skifte? Hvad bliver anderledes?

Jeg ville gerne beskæftige mig med noget mere kommercielt og kundeorienteret, hvilket også passer langt bedre til min uddannelse. Her kan også nævnes et ønske om at prøve udelukkende at fokusere på at komme helt ind under huden på én virksomhed, modsat livet som konsulent.

§Hvad har været den røde tråd i din karriere?

Uden tvivl det internationale snit. Jeg har brugt to år i Spanien og Argentina under studierne, og det har været vigtigt for mig, at det internationale fokus fortsætter i min professionelle karriere. Det var tilfældet i Deloitte og bliver endnu mere udbredt i Coloplast med tæt kontakt og rejser til vores datterselskaber.

§Hvad er din uddannelse, og hvordan ser du sammenhængen mellem din uddannelses- baggrund og dit nye job?

Jeg er cand.merc.(kom.) fra CBS (2011). Her lå en stor del af fokus på at kunne forstå modtageren og præsentere budskaber på en fængende måde. Koblingen mellem netop det fokus og min internationale erfaring ser jeg derfor som en vigtig sammenhæng til min nye stilling.

§Hvad ser du selv som de største udfordringer i din nye stilling?

Coloplast sætter stadig større fokus på relationen til slutbrugeren globalt. Jeg ser det som en spændende udfordring at være med til at udvikle og implementere vores tiltag, så de tilpasses de forskellige lande.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen