Berlingske Business

Ditte Graa Wulff

22BBMDITTE-GRAA-CRED-TYST#2.jpg
Ditte Graa Wulff Talent 2017 startup

Startups

Hun vil skabe bedre møder

Som iværksætter starter dine ideer ofte med en grundlæggende undren. Jeg har altid undret mig over møder og den stiltiende accept af processen.«

Ditte Wulff er grundlægger af og direktør hos Mødehuset, der har trænet et firecifret antal ledere og medarbejdere i at holde bedre møder. Den 34-årige er ikke imod møder, men hun vil gøre dem bedre.

»Vores mission er at skabe en lille møderevolution. Vi leverer ikke kun tips og tricks, men en ny måde at anskue og deltage i møder på. Vi arbejder med nye mødeformater og vil udvikle en digital platform til blandt andet co-creation,« fortæller talentet, der også er på vej med en bog om det rette mindset for møder.

Ditte Wulffs revolutionære tendenser bliver hilst velkommen af en garvet mødedeltager, Stine Bosse, der har rådgivet talentet.

»Det er helt rigtigt set af Ditte og voldsomt nødvendigt i mange organisationer. Hvis processen er god, kommer man langt hurtigere frem og får truffet de rigtige beslutninger. Ditte har et stærkt fokus på det kvalitative, og hun kommer med sund fornuft, empati og et meget højt fagligt niveau.«

Ditte Graa Wulff 34 år, founder & CEO, Mødehuset

2010: Kaospilot, Kaospiloterne, Aarhus

2011: People and process manager, 23 Visual

2013: CEO, 23 Visual

2010-: Founder & CEO, Mødehuset

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen