Berlingske Business

Dennis Falk Veggerby Roed

22BBMDENNIS-ROED-SALG-10535.jpg

Salg og marketing

Stryhns' ­supersælger

Dennis Roed har på rekordfart skabt sig en karriere i den danske fødevarevirksomhed Stryhns, hvor han i dag har ansvar for kunder, som udgør 40 procent af den danske dagligvarehandel – heriblandt Dansk Supermarked.

Spørger man Dennis Roed selv, er en del af forklaringen, at han har erfaringer inden for både logistik, marketing og salg og derfor har et helhedssyn på forholdet til kunden. Men en anden og mindst lige så vigtig grund er ifølge ham selv et velfungerende privatliv.

»Det er vigtigt for mig at have en god balance mellem det private og professionelle. Jeg er utroligt meget familiemenneske,« lyder det entusiastisk fra Dennis Roed, som blev far sidste år og nu venter barn nummer to.

Rent professionelt er Dennis Roed i en alder af kun 31 år allerede blevet forfremmet tre gange. Og ifølge hans chef, salgsdirektør i Stryhns Martin Sand, er Dennis da også et helt unikt talent, som mærkbart har forbedret virksomhedens forhold til kunderne.

»Med det store talent, Dennis har, er der helt naturligt en karriereplan for ham, som skal fastholde og udvikle ham hos Stryhns­. Næste skridt er at give ham noget mere ledelsesansvar fra efteråret 2017,« siger han.

Dennis Falk Veggerby Roed 31 år, business unit manager, Stryhns

 

2005: Speditør, DVS

2013: Cand.merc. i økonomisk markedsføring, CBS

2013: Salgskoordinator, Stryhns

2015: Junior key account manager, Stryhns

2015: Key account manager, Stryhns

2017-: Business unit manager, Stryhns

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen