Berlingske Business

Camilla Sylvest: Stjerneskuddet i Kina

13BBMcamilla3-140904.jpg

Camilla Sylvest, 44 år, koncerndirektør, Novo Nordisk

Efter to yderst succesfulde år som øverste ansvarlige for Novos kinesiske forret­ning er 44-årige Camilla Sylvest fra 1. oktober blevet koncern­direktør for Novos samlede kommercielle strategi. Hun er den første kvinde i medicinalgigantens direktion siden Lise Kingo.

For over 20 år siden begyndte ­Camilla Sylvest som trainee i Novo Nordisks marketingafdeling og fik som 27-årig sin første chefstilling. Siden blev hun bl.a. direktionsassistent for Novos daværende koncerndirektør, Kåre Schultz, og allerede i 2005 blev hun udpeget til »rising star« i Berlingske Nyhedsmagasin.

 

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen