Berlingske Business

Brynhild Vinskei

Aaa

Ledelse

Marketingkomet sætter struktur på salget

Som nyansat chief markets officer i 24i Media har Brynhild Vinskei det overordnede ansvar for app-udviklerens globale salg og marketing. Hun leder et internationalt team på fem medarbejdere, hvor hendes primære opgave er at sætte struktur på kanalerne til markedet samt at udvikle og implementere en ny marketingstrategi.

»Jeg elsker at skabe kreative marketingløsninger, og det kan vi bedst gøre ved hurtigst muligt at få fastlagt den strategiske plan. Global vækst er nøgleordet, og særligt i USA skal vi sætte foden på pedalen og speede væksten op,« siger Brynhild Vinskei.

Netop marketing har den 34-årige nordmand massiv erfaring i fra danske Xstream, der leverer en online video-platform til broadcasters og indholdsejere. Hendes resultater herfra blev i 2016 hædret med titlen som Chief Marketing Officer of the Year fra Le Fonti i London.

»Jeg har fulgt Brynhilds karriere i tre år og er begejstret over at have placeret en kapacitet som hende i en central rolle i vores organisation. Hun har en lysende personlighed og en enorm kreativitet, som hun kombinerer med en exceptionel forretningsforståelse. På den korte tid, hun har været hos os, har hun allerede gjort en stor forskel i at effektivisere vores markedsføring,« siger Martijn Van Horssen, CEO i 24i Media.

Brynhild Vinskei 34 år, chief markets officer, 24i Media

2007: BA. i PR- og kommunikationsledelse, Norwegian School of Management

2008: Project manager, TDC Group

2010: Nordic sales and marketing coordinator, Xstream

2011: Chief marketing & PR officer, Xstream

2017-: Chief markets officer, 24i Media

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen