Berlingske Business

Bettina Aller: Aller-familiens kendte ansigt

01BBMBetina-Aller2-101041.jpg
Bettina Aller, direktør i medievirksomheden Aller Media.

Bettina Aller, 55 år, direktør og storaktionær, Aller Holding

Når man er arving og direktør i en ugebladskoncern som Aller, falder det lige for at blive et kendt ansigt. Det er Bettina Aller også blevet, men til forskel fra de rene reality stars er hun i høj grad blevet kendt ved at demonstrere sine evner og udholdenhed som eventyrer på talrige ekspeditioner til klodens koldeste og mest ufremkommelige egne. Foreløbig er det blevet til tre bøger og seks nordpolsekspeditioner.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen