Berlingske Business

Arslan Nejadi

04BBMARSLAN-NEJADI-FORRETNI.jpg
Arslan Nejadi, forretningsudvikling, Talent 2016.

»Han er da for ung til det her«

Arslan Nejadi har ansvaret for, at medicinalvirksomheden LEO Pharmas udviklingsprojekter overholder al kvalitetslovgivning. Han har for nylig overtaget sin afdeling, og trods en periode med en større organisationsændring er han med en evigt positiv tilgang kommet godt fra start, vurderer hans chef.

»Han er altid positiv og løsningsorienteret, og jeg har aldrig hørt ham sige, at noget ikke kan lade sig gøre. Han er altid klar til at tage en udfordring op,« siger Henriette Dahlgaard, der er director for R&D and Regions Quality i LEO Pharma.

Kombinationen af at være en del af sine medarbejderes udvikling og samtidig have fingrene nede i de daglige problemstillinger sætter Arlan Nejadi stor pris på. Men noget af det, der motiverer ham allermest, er at kunne overraske.

»Jeg er vant til at være blandt de yngste, og folk har ofte kigget på mig og tænkt, han er da for ung til det her. At modbevise alles forventninger og overraske positivt har drevet mig langt,« fortæller Arslan Nejadi.

Han har en åben tilgang til, hvor han er om fem-ti år, men i dag er han glad for lederrollen og muligheden for at sætte et aftryk på LEO Pharmas kvalitetsstyringssystem og sine medarbejders udvikling.

Arslan Nejadi

32 år, senior manager, CMC Development Quality, LEO Pharma

2012: Master of science in pharmacy, Københavns Universitet

2014-: HD, CBS.

2012: Quality professional, external suppliers quality, LEO Pharma

2012: Quality auditor, affiliates & external suppliers quality, LEO Pharma

2014: Associate manager, supply chain quality, LEO Pharma

2015-: Senior manager, CMC Development Quality, LEO Pharma

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen