Berlingske Business

Anne Sophie Scavenius

04BBMANNE-SOPHIE-SCAVENIUS-.jpg
Anne Sophie Scavenius, kommunikation, Talent 2016.

Kombinerer kreativitet og strategi

Hun er unik.« Det er store ord, selv for en kommunikationsekspert, men det er administrerende direktør hos Mannov Reinholdt Schultz’ mening om Anne Sophie Scavenius.

»Jeg har været 20 år i branchen og har mødt masser af store talenter, som forblev store talenter. Det allervigtigste for at slå igennem som kommunikationsrådgiver er at være hårdtarbejdende og ordentlig. Anne Sophie arbejder sindssygt hårdt og er utroligt vellidt i vores egen virksomhed og hos vores kunder.«

Direktøren tilføjer ydmyghed som en yderligere kvalitet, og Anne Sophie Scavenius vil også helst tale om indholdet i jobbet.

»Det er et privilegeret liv at få lov til at arbejde med så mange forskelligartede opgaver. Den ene dag medietræner jeg OL-atleter, og den næste dag laver jeg corporate branding for en international virksomhed. Ikke to dage er ens, men det hele handler om at kombinere kreativitet og strategi.«

Kreativiteten førte talentet forbi Bruun Rasmussen Kunstauktioner, hvor hun vurderede moderne kunst og design.

»Jeg lærte meget om kommunikation, mens jeg arbejde med kunst, og det bruger jeg stadig. Også da vi var med til at få EM i fodbold til Danmark i 2020 (tre gruppespilskampe samt en ottendedelsfinale, red.). Det handler i virkeligheden bare om at være glad for det, man laver, og så gøre sit arbejde så godt som muligt og lidt til.«

Anne Sophie Scavenius

31 år, seniorkonsulent, Mannov

2011: M.Sc. erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation, CBS

2005: Auktionassistent, Bruun Rasmussens Kunstauktioner

2009: Marketingassistent, MARS

2012: Account manager, Kunde & Co.

2013-: Seniorkonsulent, Mannov

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen