Berlingske Business

Anna-Ida Løfberg

04BBMANNA-IDA-L-FBERG-SALG-.jpg
Anna-Ida Løfberg, salg, Talent 2016.

Med jysk iværksætterdrivkraft

Anna-Ida Løfberg kommer ud af en jysk iværksætterfamilie, hvor håndværk og hårdt arbejde altid har været prioriteret højt. Og det kommer Dansk Reklame Films kunder og forretning til gavn.

»Ida har et ekstremt klart fokus på bolden og har en fantastisk evne til at gå forrest. Hun er den typiske spillende træner, der formår at sætte sig selv i spil. Men aldrig så det bliver hendes egen mission. Hun formår at motivere andre og har altid kunden i centrum,« lyder det fra hendes nærmeste chef, direktør for Dansk Reklame Film Theis Hector.

Anna-Ida Løfberg har i løbet af det seneste par år været med til at vende event-forretningen i Dansk Reklame Film fra en ren stabsfunktion til i dag at være en dynamisk og profitabel afdeling. På den baggrund er hun netop blevet sat i spidsen for at opbygge salget i virksomheden Airmagine, der er stiftet af Dansk Reklame Film. Et job, hun stortrives i:

»Jeg kan godt lide at komme ind i projekter, hvor der er nogle udfordringer, som jeg kan være med til at løse. Når man kommer fra en iværksætterfamilie, der tror på, at det nok skal lykkes ved et solidt og hårdt stykke arbejde, ser man med andre øjne på de mange udfordringer, man møder. Det giver mig en drivkraft, som er en stor styrke,« siger Anna-Ida Løfberg.

Anna-Ida Løfberg

33 år, sales manager, Airmagine, Dansk Reklame Film

2010: IAA diplomuddannelse – marketing kommunikation

2005: Key account manager, StepStone

2006: Key account manager, Clear Channel Danmark

2011: Team manager, Clear Channel Danmark

2012: Event- og marketingchef, creative sales, Dansk Reklame Film

2015-: Sales manager, Airmagine, Dansk Reklame Film

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen