Berlingske Business

5. Sats på en niche

start
Foto:

Krisen kan gøre særlige nicher attraktive.

Opgangstider er helt forskellige fra nedgangstider, og det er mange gange helt andre produkter eller ydelser, som kommer i høj kurs, alt efter om vi befinder os i en periode med høj- eller lavkonjunktur.

Mens det i opgangstider gælder om at kunne levere til et stigende marked, gælder det stik modsat om at finde ud af, hvad man kan levere i tilfælde af et faldende marked. For eksempel er det lige nu ekstremt hårdt at være rådgivningsvirksomhed. Med mindre man da rådgiver om eksempelvis, hvordan man trimmer sin organisation. Find derfor en niche, som passer ind i et faldende marked.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen