Berlingske Business
For abonnenter

Lars Rebien skimter fortidens mareridt

Fredag - Novo
Novo Nordisk er kommet i modvind efter hele Danmarks børsdarling på en lille uge har fået barberet næsten 140 mia. kr. af sin markedsværdi. Novo-topchef Lars Rebien Sørensen er i kølvandet på selskabets regnskab havnet på en uvant hylde. Aktie­markedet stoler ikke længere blindt på, at han kan levere varen. (Foto: Niels Ahlmann Olesen/Scanpix 2014)

Novo-topchef Lars Rebien Sørensen er i kølvandet på selskabets regnskab havnet på en uvant hylde. Aktie­markedet stoler ikke længere blindt på, at han kan levere varen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen