Berlingske Business

KPMG optrapper satsning i Danmark

KPMG
Ernst & Young (EY) og KPMG fusionerer i Danmark Foto:

KPMG har tydeligvis ikke tænkt sig at forlade Danmark efter en gruppe partnere forlod den danske afdeling tidligere på året.

Revisionsfirmaet KPMG optrapper revisorkrigen i Danmark og vil investere op til en halv milliard kroner i sin satsning.

Det skriver tv2.dk.

Bestyrelsesformand Michael Andrew er tilbage i Danmark for at hyre til firmaets nye forretning, i hvad der af TV2s finansredaktør Ole Krohn betegnes som et »meget aggressivt skridt« fra KPMG.

pix-jweginkweg

En gruppe partnere i den danske afdeling af KPMG har i november valgt at hoppe fra borde og blive en del af konkurrenten EY fra næste år.

»Vi tror på, at et antal partnere, som ikke er ejere, og andre medarbejdere vil vælge at blive hos KPMG. Vi vil fortsat være engageret i at have et stærkt, effektivt og fokuseret firma i Danmark, som kan rådgive lokale og globale kunder og tilbyde markedet valget mellem mindst fire store, professionelle rådgivningsfirmaer,« sagde Michael Andrew, KPMGs globale bestyrelsesformand, i den forbindelse i en meddelelse.

Ifølge TV2 vil KPMG i de kommende måneder ansætte 300 medarbejdere i Danmark.

KPMG-TRADING/

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen