Berlingske Business
For abonnenter

Kåre Schultz om sin succesplan: Det er altså ikke stor magi

30BUSK-re-Schultz-144659.jpg
Kåre Schultz, topchef i Lundbeck, har på kort tid vendt udviklingen i den mere end 100 år gamle medicinalvirksomhed fra Valby. Efter godt halvandet år med den tidligere Novo Nordisk-kronprins i spidsen er Lundbecks aktiekurs blevet mere end fordoblet. Foto: Niels Ahlmann Olesen

Med en omfattende hestekur i Lundbeck har Kåre Schultz banket fornyet optimisme ind i den gamle virksomhed.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen