Berlingske Business

GN Resound forlænger vigtig Costco-aftale

anders h
Foto:

GN Store Nords høreapparatforretning, GN Resound, har forlænget sin aftale med den amerikanske varehuskæde Costco.

Kæden Costco står for en stigende del af høreapparatsalget på det amerikanske marked.

Det fremgik af en fondsbørsmeddelelse fra GN Store Nord sent fredag.

- Den nye aftale styrker partnerskabet mellem de to selskaber yderligere og signalerer, at GN Resound vil fortsætte med at være en vigtig partner for Costcos høreapparatforretning, skriver GN Store Nord i meddelelsen.

GN - vinder og taber 3

Aftalen er samtidig den første store samarbejdsaftale forhandlet på plads af GN Resounds administrerende direktør, Anders Hedegaard, der tiltrådte i august sidste år.

- Det har været en stor fornøjelse at opleve, hvordan den stærke relation mellem GN Resound og Costco bygger på en fælles passion for at levere højkvalitets høreapparater til flere mennesker med høretab. Den nye aftale er helt afgjort en vigtig bekræftelse og yderligere styrkelse af vores partnerskab, siger Anders Hedegaard i meddelelsen.

03BUSaudiowise.jpg

Igennem det seneste halvandet år har GN Resound - ud over salg af selskabets eget brand gennem Costco - også leveret produkter til Costcos eget brand, Kirkland Signature. Hvorvidt Kirkland Signature også er en del af forlængelsen, fremgår ikke af meddelelsen.

Det fremgår heller ikke, hvor lang den nye aftale er.

 

Mikkel Brix Kvols +45 33 30 03 35 Ritzau Finans, E-mail: finans[AT]ritzau.dk , www.ritzaufinans.dk

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen