Berlingske Business

GN danner alliance med australsk selskab

Til artikel om kampen ml. de seks store producenter af høreappa
Et nyt samarbejde skal udvikle høreløsninger. Foto:

GN Store Nords høreapparatforretning, GN Resound, har besluttet at indgå i et strategisk samarbejde med det australske selskab Cochlear om at udvikle høreløsninger.

Det fremgår af en fælles pressemeddelelse fra selskaberne.

Der er tale om fælles udvikling af såkaldte bimodale eller hybride høreløsninger, som kombinerer akustisk hørelse fra høreapparater med elektrisk hørelse fra et implantat.

Cochlear er et australsk selskab, der udvikler cochlear-implantater, og parterne har tidligere samarbejdet om produktudvikling af høreløsninger.

- Dette udvidede samarbejde er et stort skridt på vejen mod at tilbyde naturlig og ubesværet hørelse til flere forbrugere. Vi er glade for at få mulighed for at styrke vores fælles udvikling, men også for at kommercialisere smarte biomodale høreapparater, siger GN Resound-topchef Anders Hedegaard og Cochlear-topchef Chris Smith i en fælles udtalelse i meddelelsen.

Flere detaljer om samarbejdet vil blive fremlagt ved høreapparatkonferencen EUHA i Nürnberg kl. 10.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen