Berlingske Business

Chr. Hansen-direktør udskiftet

GERMANY-ART-EXHIBITION-POP-RAMOS
Chr. Hansen fremstiller blandt andet det røde farvestof til Campari Foto:

Chr. Hansen siger til sommer farvel til Carsten Bennike, der hidtil har været chef for farvedivisionen Natural Colors.

Det meddeler ingrediensselskabet tirsdag uden at give nogen forklaring på afskeden, der træder i kraft 30. juni.

Carsten Bennike når dermed at have været i Chr. Hansen lidt over fire år.

- Igennem sine fire år hos Chr. Hansen har Carsten spillet en væsentlig rolle såvel i transformationen af Natural Colors Divisionens produktionsplatform og forsyningskæde som i ledelsen af integrationen af salgs- og applikationsorganisationen i Natural Colors. Jeg vil gerne takke Carsten for hans bidrag og ønske ham alt godt i hans karriere fremover, siger Chr. Hansens topchef Cees de Jong i en meddelelse.

Som afløser har selskabet udpeget Jørgen M. Erichsen, der kommer til fra en salgs- og marketingstilling i Logitech i Schweiz. Den 52-årige dansker har tidligere arbejdet for Royal Unibrew, Colgate Palmolive, Procter & Gamble og McCann Erickson.

 

 

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen