Berlingske Business

Ambu ser væksttempoet fortsætte

Ambu
Arkivfoto. Ambu venter at fortsætte væksttempoet i 2016/17 med en organisk vækst i niveauet 8-10 pct. EBIT-marginen før særlige poster ventes forbedret til niveauet 18 pct. Foto:

Ambu venter at fortsætte væksttempoet i 2016/17 med en organisk vækst i niveauet 8-10 pct. EBIT-marginen før særlige poster ventes forbedret til niveauet 18 pct.

Det fremgår af årsregnskabet for 2015/16, hvor Ambu kan melde om resultater på linje med de senest opjustererede forventninger. Den organisk vækst blev som ventet 9 pct., mens EBIT-margin landede på 17,1 pct. mod ventet 16-17 pct.

Ambu

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen