Berlingske Business

Ambu og Coloplast går sammen om nyt urologiprodukt

AMBU
- Der er mange ligheder mellem Ambu og Coloplast. Vores virksomheder trækker tilsammen på 136 års erfaring med at udvikle og producere innovativt medicinsk udstyr og produkter, der kan hjælpe læger og patienter, siger administrerende direktør Lars Marcher ifølge en meddelelse. Foto:

Ambu og Coloplast er gået sammen om et nyt visualiseringsprodukt til urologimarkedet.

Produktet er baseret på Ambus videoskop-teknologi, og vil blive produceret på Ambus fabrik i Malaysia, men sælges eksklusivt af Coloplast fra december 2015.

Ambu ser betydeligt kommercielt potentiale af partnerskabsaftalen på langt sigt. I 2015/16 vil aftalen dog ikke bidrage væsentligt til hverken top- eller bundlinje.

Lars Marcher

- Der er mange ligheder mellem Ambu og Coloplast. Vores virksomheder trækker tilsammen på 136 års erfaring med at udvikle og producere innovativt medicinsk udstyr og produkter, der kan hjælpe læger og patienter. Med Ambus unikke teknologiske platform er samarbejdet med Coloplast et godt eksempel på, hvordan partnerskaber for Ambu kan bibringe yderligere vækstmuligheder, siger administrerende direktør Lars Marcher ifølge en meddelelse.

AMBU GRAF

Ambu er steget med over 4 pct. på selve meddelelsen og ligger nu i 185,50 kr.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen