Berlingske Business

Ambu og Coloplast går sammen om nyt urologiprodukt

AMBU
- Der er mange ligheder mellem Ambu og Coloplast. Vores virksomheder trækker tilsammen på 136 års erfaring med at udvikle og producere innovativt medicinsk udstyr og produkter, der kan hjælpe læger og patienter, siger administrerende direktør Lars Marcher ifølge en meddelelse. Foto:

Ambu og Coloplast er gået sammen om et nyt visualiseringsprodukt til urologimarkedet.

Produktet er baseret på Ambus videoskop-teknologi, og vil blive produceret på Ambus fabrik i Malaysia, men sælges eksklusivt af Coloplast fra december 2015.

Ambu ser betydeligt kommercielt potentiale af partnerskabsaftalen på langt sigt. I 2015/16 vil aftalen dog ikke bidrage væsentligt til hverken top- eller bundlinje.

Lars Marcher

- Der er mange ligheder mellem Ambu og Coloplast. Vores virksomheder trækker tilsammen på 136 års erfaring med at udvikle og producere innovativt medicinsk udstyr og produkter, der kan hjælpe læger og patienter. Med Ambus unikke teknologiske platform er samarbejdet med Coloplast et godt eksempel på, hvordan partnerskaber for Ambu kan bibringe yderligere vækstmuligheder, siger administrerende direktør Lars Marcher ifølge en meddelelse.

AMBU GRAF

Ambu er steget med over 4 pct. på selve meddelelsen og ligger nu i 185,50 kr.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Truslerne om handelskrig kan ikke bare absorberes af aktiemarkederne, konstaterer Sampensions investeringsdirektør”Markederne er mere nervøse end sidste år og der har været større daglige udsving side...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen