Berlingske Business

X Factor fik flyvende premiere

X Factor fik flyvende premiere - 1
Sæsonpremieren på X Factor trak over 1,6 mio. danskere til skærmen. Foto:

DR ser ud til at kunne gentage successen fra sidste år med flotte seertal for X Factor i fredags.

Sidste års helt store seermagnet, X Factor, vendte stærkt tilbage på DR 1 i fredags, viser nye tal fra Gallups TV-meter.

Sang-programmet trak 1.647.000 danskere til skærmen, og det slår - ikke overraskende - X Factor-premieren i 2008, som formåede at samle 1,2 mio. seere.

Da Martin blev kåret til vinder i finaleshowet i marts, fulgte over to mio. danskere med, hvilket svarede til knap 80 pct. af alle danskere, der havde tv'et tændt på det tidspunkt.

Det slog rekorden for seertal på underholdningsserier.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen