Berlingske Business

Vestas og CNN i samarbejde på Facebook

Vestas og CNN i samarbejde på Facebook - 1
Foto:

I forbindelse med USA's præsidentskifte, lancerer Vestas Wind Systems stor reklamekampagne på Facebook i samarbejde med CNN.

Danske Vestas starter reklameåret 2009 med en storstilet kampagne på Facebook, skriver CNN i en pressemeddelelse.

I forbindelse med indsættelsen af USAs præsident nummer 44, samarbejder CNN med Facebook om en indsættelseskampagne. Via CNN.com Live Player kan brugere følge med i deres Facebook profil direkte. På Facebook kan brugere omvendt følge med i indsættelsen af Obama som USA's præsident.

Kampagnen forventes at tiltrække masser af ekstra online læsere, og det er netop derfor, Vestas reklamekampagne kører nu.

- Vi er glade for at kunne tilbyde Vestas denne særdeles gode reklamemulighed på et tidspunkt hvor trafikken forventes at stige og på et tidspunkt hvor vores online publikums appetit for vores overbevisende dækning af verdensnyheder aldrig har været større,” siger Max Raven fra CNN International.

Vestas bannere vil kunne ses på CNNs hjemmeside fra i dag. Også under det verdensøkonomiske topmøde i Davos, Schweiz fra den 28. Januar, vil Vestas kampagne køre.

Kasper J. Granat, Global Branding Manager fra Vestas er tilfreds med kampagnen. "Vestas teknologi er altid fremme I skoene, det samme gør sig gældende for den måde, vi samarbejder med partnere. Vi er derfor begejstrede for at at være en del af dette unikke mediekoncept. Konteksten er meget relevant for os og vores ydelser af moderne energi,” siger han

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen