Berlingske Business

Tryksager - det laver vi selv

Tryksager - det laver vi selv - 1
Foto:

Kort nyt: Virksomhedernes tryksager skal laves i virksomhederne selv.

Alt fra kantinedrift til IT og personalefunktioner udliciteres, men tryksager, som typisk udgør over to procent af den samlede omsætning, ligger internt. I Danmark har hver fjerde store, private eller offentlige virksomhed eller kommune sit eget trykkeri, og det høster man besparelser på godt 15 procent på at have. Det fremgår af undersøgelsen »Corporate Reprographics Trends and Opportunities«, som Rochester Institute of Technology har foretaget for printerproducenten Canon blandt 677 internationale virksomheder, heriblandt en række danske.

For ti år siden lå 70 procent af opgaverne udenhus, i dag er fordelingen næsten 50-50 procent. Afgørende er, at det er hurtigere at have udstyret lige ved hånden. Th.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen