Berlingske Business

Trendsales ønsker tillykke

Trendsales ønsker tillykke

Hvad gør man når man har 12,5 års jubilæum med sine kunder? Man overrasker dem selvfølgelig med hornorkester og æresport. I denne uge fejrer Trendsales, en af Danmarks første og største online markedspladser, kobberbryllup ”med dig og mig”.

I denne uge er det præcis 12½ år siden, at Trendsales blev lanceret som den modebazar, som næsten hver anden danske kvinde i dag har stiftet bekendtskab med på et eller andet tidspunkt i deres liv.

Og der findes stadig masser af aktive brugere den dag i dag, som har været med siden begyndelsen, hvor Trendsales ikke havde meget mere end et par brugte jeans at byde på.

Det er gennem årene blevet til et bæredygtigt garderobefælleskab for mere end 800.000 brugere, der hver måned handler tøj og accessories over 100.000 gange med hinanden. Og det er netop disse brugere, som hyldes med et stort kobberbryllup for at markere milepælen, skriver Markedsføring.

– Uden brugerne, intet Trendsales! Det har altid været vores filosofi, og derfor har vi med denne kampagne haft ét ultimativt ønske: at hylde vores relationer til vores mange tusinde dejlige brugere på en rar og humoristisk måde, siger Eva Kemp, underdirektør Trendsales, om kampagnen.

– Vi har per tradition haft og har stadig et meget unikt forhold til mange af vores brugere, som gennem deres feedback jo har været med til at definere Trendsales, som vi kender til det i dag.

– Derfor opfatter vi lidt vores brugere som vores ægtefæller, og fandt derfor på ideen om kobberbrylluppet. For hvem synes ikke, at det er lidt sjovt at blive vækket af et hornorkester?

Hawaii Film har produceret

Sammen med de filmkyndige og kreative producere fra Hawaii Film, har Trendsales ønsket at skabe et levende og autentisk kampagneudtryk, som portalens brugere kan identificere sig med.

Resultatet er udover et stort konkurrencesite med masser af "kobberpræmier" i kobberbrylluppets ånd, også blevet til en kampagnefilm, hvor Trendsales i fællesskab med Hawaii Film har været ude og overraske nogle af sitets brugere med æresport, hornorkester og alt hvad der dertil hører, skriver Markedsføring.

– Det har virkelig været en sjov og anderledes proces for os at være med til. Vi havde egentlig planlagt at bede et par kvinder om at spille overraskede, når vi kom forbi, men Hawaii-drengene overbeviste os hurtigt om potentialet i rent faktisk at gå planken ud og lave en totalt autentisk film med virkelige reaktioner.

– Det blev noget af et nervepirrende set-up, men heldigvis var alle virkelig positivt overraskede, da de først fandt ud af, hvorfor der stod et filmhold og et hornorkester i forhaven. Og brugernes reaktioner har allerede på nuværende tidspunkt været det hele værd for os, men vi glæder os selvfølgelig til at opleve, hvordan andre tager imod denne gimmick, uddyber Eva Kemp, Trendsales.

Produktionsselskabet er selvsagt glade for opgaven:

– Det har været dejligt igen at komme tidligt ind i den kreative proces og stor respekt til Trendsales for at vise det mod, det trods alt også kræver for at lave denne type film. Vi glæder os til sølvbrylluppet, slutter Pau la Cour fra Hawaii Film.

Se filmen her.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen