Berlingske Business

Slår Olsen Laudrup, Anja og Wilbek?

Slår Olsen Laudrup, Anja og Wilbek? - 1

Med personligheder som Morten Olsen, Michael Laudrup og Anja Andersen på trænerposterne er kendisfaktoren ikke til at tage fejl af, men hvem er den mest omtalte træner herhjemme? Klik her for at få svaret

Interessen for de rød-hvide drenge på det danske landshold i fodbold er noget, som kan få de fleste danskere på af sofaen.

Derfor er Morten Olsen på trods af kiksede kvalifikationer og en række pauvre resultater alligevel suverænt den mest omtalte danske træner med over 9000 artikler gennem de senere år skarpt efterfulgt af herrelandsholdet i håndbolds temperamentsfulde strateg Ulrik Wilbek skarpt efterfulgt af tidligere Brøndby-træner Michael Laudrup, der nu slår sine folder i den russiske kulde.

Det viser en gennemgang som websitet Infomedia.dk har lavet på samtlige landsdækkende og regionale dagblade samt 51 webkilder, som der findes i søgetjenestens database artikeldatabase.

Paradoksalt nok har Ulrik Wilbek og resten af herrelandsholdet i håndbold fået tre gange så meget omtale som deres kvindelige kolleger, hvilket blandt andet skyldes sidste års guldmedalje ved EM i Norge.

Ud over de fem nævnte trænere figurer Brøndbys afgåede cheftræner Tom Køhlert også på listen, som den femte mest omtalte herhjemme. Klik på billedserien herunder for at se samtlige deltageres placering i forhold til hinanden.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen