Berlingske Business

Rella: Aller-magasiners oplagstal faldt i andet halvår af 2014

OVERBLIK: Her er Se og Hør-skandalen dag for dag
Foto:

Aller Media oplevede i andet halvår af 2014 en vigende interesse for sine ugeblade og magasiner sammenlignet med samme periode året før.

Det oplyser Rella Holding, hvis eneste aktivitet er en ejerandel på 63,8 pct. i Aller Media, i en månedlig opgørelse, der har Danske Medier som kilde.

Samlet faldt Allers oplagstal til 629.063 ugentlige magasiner i andet halvår opgjort som ugentlige gennemsnitstal, og det er et fald fra 701.099 i andet halvår 2013.

Oplaget på Allers største ugeblad, Familie Journalen, faldt til 149.569 ugentlige magasiner fra 157.997 magasiner.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen