Berlingske Business
For abonnenter

Prisvindende dansk logodesigner: »At designe logoer handler om at skabe troværdighed«

Chr. Baun til print
Haven på Østerbro er et af mange steder, Christian Baun bruger til at tegne skitser. Som regel skal han tegne 200 skitser for at få tre ideer til et logo. Foto:

Christian Baun har designet logoer for mere end 300 virksomheder og har vundet flere internationale diplomer for sit arbejde. Logoet skal både have blikfang og give associationer til virksomheden, siger designeren, der beskriver sig selv som en kunstner med forretningssans.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen