Berlingske Business
For abonnenter

Oliver Bjerrehuus, Josephine Skriver og flere andre modeller får hjemme i Egmonts nye influencer-bureau

FASHION-VICTORIA'S SECRET-SHOW
Når modellen Josephine Skriver lægger et billede op på Instagram, når hun ud til 4,9 mio. personer. Det gør hende attraktiv som influencer, som er markedsføring på sociale medier af personer, der har et tæt forhold til deres følgere. Men mindre kan også gøre det: I Unique Social, som Josephine Skriver skal være influencer hos, finder de det attraktivt at have influencers med ned mod 1.500 følgere. Foto:

Sammen med Unique Models, som Egmont Publishing netop har købt en endnu større andel af, vil mediekoncernen åbne et nyt influencer-bureau. Bureauet skal gøre op med det cowboy-marked, der i dag hersker i influencer-branchen, og sammen med paletten af webshops vitalisere den gamle bladforretning.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen