Berlingske Business

Nyt magasin for de enlige og rige

Nyt magasin for de enlige og rige - 1
Foto:

Har du længe manglet et magasin, der passede lige til dig? Og er du single og rig? Så er svaret på dine bønner på gaden nu.

Der er ikke noget i vejen med at være enlig. Sådan tænkte amerikaneren David C Wright, da han efter 18 års bryllup atter blev single. Og nu forsøger han med et nyt magasin at få andre enlige til at finde glæde i deres livsstil. Det skriver Los Angeles Times.

”Vi vil ikke have, at folk skal føle sig stigmatiseret. Hvad end de kun er single i en kort periode eller om det er hele livet, så er det fint at være single,” siger David Wright til Los Angeles Times.

Magasinet, Singular, handler om alt muligt. Gode råd, rejsereportager, artikler om folk der samler på gamle sexbøger eller om de, der spiller polo eller går til akupunktur. Stort set alt.

Målgruppen er dog mere snæver. Det er nemlig primært de rige, single mennesker, magasinet henvender sig til.

Derfor sendes Singular gratis til personer som tjener mere end 150.000 dollars, altså godt 800.000 kroner, hvilket betyder 70.000 af Los Angeles mange indbyggere.

Antallet af ugifte amerikanere er ifølge Los Angeles Times steget kraftigt de sidste par år og tal fra Census Bureau viser, at 42 procent af alle amerikanere over 18 år er single.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen