Berlingske Business

Ny mandekanal i seng med Boxer

Ny mandekanal i seng med Boxer - 1
Foto:

Bonniers nye mandekanal, Canal 9, bliver en del af TV-pakkerne hos den nye store udbyder på det danske TV-marked, Boxer.

Både Canal 9 og søsterkanalen Canal+ bliver en del af TV-pakkerne, når Boxer til november for alvor går i luften med digitalt TV til danskerne.

Dermed sikrer mandekanalen Canal 9 sig en vigtig distributionsaftale i bestræbelserne på at holde fast i de attraktive rettigheder til den bedste danske fodboldrække.

Canal 9 går i luften 17. juli med en lang række attraktive sportsrettigheder, der blandt andet tæller den danske superliga, Premier League, Serie A og La Liga. Canal 9s rettigheder til to danske superligakampe om ugen afhænger af, hvor mange husstande, der har mulighed for at zappe over på kanalen.

Blandt andet af den grund er distributionen afgørende. Canal 9 har i forvejen indgået aftale med Canal Digital, ligesom man forhandler med landets næststørste udbyder af kabel-TV, Stofa.

Boxer er nu oppe på 21 af de 29 kanaler, som man har varslet fra 1. november, hvor man spiller ud med sit konkrete tilbud i markedet.

”Vi er meget tilfredse med aftalen, som blandt andet sikrer Boxers kunder adgang til noget af det bedste superligafodbold i Danmark via CANAL9. Og filmelskerne kan glæde sig til at kunne se CANAL+ via almindelige antenner,” siger adm. direktør for Boxer, Steen Ulf Jensen, i en pressemeddelelse.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Truslerne om handelskrig kan ikke bare absorberes af aktiemarkederne, konstaterer Sampensions investeringsdirektør”Markederne er mere nervøse end sidste år og der har været større daglige udsving side...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen