
Bilka, Føtex og Netto får frem til og med december 2017 sine reklamer omdelt af mediekoncernen North Media.
Kontrakten kommer i hus, efter at North Media i sidste uge tabte en tilsvarende til Coop om omdeling af tilbudsaviser.
Det er via datterselskabet FK Distribution, at North Media har indgået en aftale med Dansk Supermarked om at omdele adresseløse reklametryksager og NejTak+. Og Dansk Supermarked er FK Distributions største kunde.
- Aftalen er en forlængelse af den nuværende aftale, der udløber med udgangen af indeværende år, oplyser North Media.
Det var netop FK Distribution, der tabte Coop til Post Danmark, der overtager aftalen fra årsskiftet 2015 - et tab, der vil påvirke indtjeningen negativt gældende fra næste år.
Kære læser
Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.
Med venlig hilsen
Redaktionen