Berlingske Business

North Media skal omdele reklamer for Dansk Supermarked

Bilka
ARKIVFOTO 2011 af Bilka Foto:

Bilka, Føtex og Netto får frem til og med december 2017 sine reklamer omdelt af mediekoncernen North Media.

Kontrakten kommer i hus, efter at North Media i sidste uge tabte en tilsvarende til Coop om omdeling af tilbudsaviser.

Det er via datterselskabet FK Distribution, at North Media har indgået en aftale med Dansk Supermarked om at omdele adresseløse reklametryksager og NejTak+. Og Dansk Supermarked er FK Distributions største kunde.

- Aftalen er en forlængelse af den nuværende aftale, der udløber med udgangen af indeværende år, oplyser North Media.

Det var netop FK Distribution, der tabte Coop til Post Danmark, der overtager aftalen fra årsskiftet 2015 - et tab, der vil påvirke indtjeningen negativt gældende fra næste år.

North Media

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen