Berlingske Business

MetroXpress laver distributionsselskab

MetroXpress laver distributionsselskab - 1
Foto:

MetroXpress' direktør satser på positivt resultat allerede i år for nyt distributionsselskab.

MetroXpress A/S etablerer nu deres eget distributionsselskab, Distributionskompagniet A/S, der fremover skal uddele gratisaviserne MetroXpress og 24timer. De to aviser har tilsammen over 1 million daglige læsere. Men firmaet skal også tilbyde distributionsydelser til eksterne kunder som andre medier og erhvervsdrivende.

Dermed satser MetroXpress A/S' direktør og formand for det nye selskab Søren Riis på, at man kan skabe et positivt resultat på bundlinjen allerede i år.

"MetroXpress A/S har som erklæret mål at skabe større omsætning på nye områder som supplement til udgivelsen af metroXpress og 24timer. Med etableringen af Distributionskompagniet tager vi et kæmpe skridt i den retning og regner med et positivt resultat allerede her i 2009," lyder det i en pressemeddelelse fra Søren Riis.

Ritzau

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen