Berlingske Business

Mediebosserne: Det sker der i 2009

Mediebosserne: Det sker der i 2009 - 2
Foto:

Læs med, når de førende hoveder i branchen forsøger at tippe 13 rigtige om medieåret 2009.

2008 var et turbulent medieår, hvor Nyhedsavisen døde, hovederne rullede i DRs bestyrelse og TV 2 vaklede på kanten af betalingsstandsning.

Og de pessimistiske eksperter spår, at vi går et endnu værre år i møde, hvor mediebranchen vil tabe dramatiske beløb på faldende annonceindtægter.

Men holder det stik?

Business.dk har ladet nogle af de førende hoveder i branchen forsøge at tipppe 13 rigtige om medieåret 2009.

Kenneth Plummer, Lisbeth Knudsen, Merete Eldrup, Leif Beck Fallesen, Jakob Elkjær og Mads Bredahl giver her deres bud på, hvad der kommer til at ske i det kommende år.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen